YESTERDAY

Igår pallrade jag mig hem till Sam för vår klass första klassfest. Vi har inte haft en enda klassfest på tre år! Vi har i och för sig spelat volleyboll, laserdome och grillat i slottskogen men ännu inte haft en riktig klassfest. Så det var väl mer än dags, nu när vi bara har cirka två månader kvar att stå ut med varandra. Med tanke på att jag hade feber och var jäkligt kass i halsen borde jag kanske stannat hemma men jag klarade mig på panodil och smärtstillande halstabletter. Klassfesten blev över förväntan och det var kul att träffa alla utanför skolans väggar. Det blir en helt annan grej. Kändes nästan som att man var 15 år, pirrig och ny i festvärlden. Haha, fint!
 
Det var bara att smeta över de blå ringarna och de svullnade ögonlocken, dra på det röda läppstiftet och köra.
Testade också mittbena för första gången på typ 6 år. Ovant men kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0