Bajsben!

Åhh, hej igen :)

Jag blir så arg, jag trodde att det hade gått över...Det onda i benet alltså:( men icke sa nicke! Fan, asså sjukt ont hela tiden, och så är det så jävla typiskt mig att inte sluta utan bara fortsätta eftersom jag inte vill ge upp och vara svag..
Ohhh, ne nu får det faktiskt gå över. Men nog om det :)

Det är bara en dag kvar till påsklovet! Hur bra är inte det? Det sak bli så sjukt skönt att slippa skolan ett tag. Vad ska alla hitta på då? Jag själv ska med familjen till några vänner vid havet och fira påsken där + att vi tar en sväng till Danmark efter det. :) Innan dess ska jag nog bara slappa, och jag ska åka in till stan också. Jag saknar verkligen Göteborg. Hoppas vi får lika fint väder som nu över påsk, om inte finare ;)?
Fast jag är nöjd med vädret nu med. Bara det inte regnar elr snöar så..
Usch, nu måste jag skriva en engelska redovisning till imon, har lite panik..Men det går säkert bra :)

Pussar och godnatt på er <3
Älskade Mirage-pollen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0