Blommor & Bin*

Asså jag kan inte hjälpa det men jag är hysteriskt rädd för kryp & insekter, ex: spindlar, getingar, bin o humlor(jag vet, jätte löjligt:) Men iallafall. Nu när jag sitter här på datan hör jag ett surr...Och sen så flyger det in ett bi in i vardagsrummet .(däär jag sitter just nu)..
Så jäkla läskigt! Sen så brummar den rakt in i fönstret, o igen o igen o igen. Så jag går och öppnr ytterdörren  så att den kan flyga ut.. Men den märkte inte det. Så jag tänkte att jag kunde fånga den i en burk o sen släppaa ut den. Lättare sagt en gjort! Men jag lyckades, fast jag tror biét sent glömmer detta ;) Stackarn, var helt slut.

Annars? Jo det är hyffsat väder åså, men jag är så fruktansvärt mätt.. Sådär bläää mätt. Om ni förstår?..;)
Ajuste, jag lovade ju dagens outfit igår..Men kameran funkade inte men jag ska försöka fixa, & då kommer både dagens och gårdagens outfit!

Dagens fråga: Har ni någon sorts fobi ? Ex: ormar, mörker, m.m ..SVARA!



Kommentarer
Postat av: Kicken

Alla måste nog ha någon fobi... Själv hatar jag FISKAR (inte att äta det är mums). Typ när man ska bada så vågar jag knappt bada, tänk så fin det fiskar där?!

kram

2009-04-28 @ 15:10:03
URL: http://kickenscrappar.blogspot.com
Postat av: Helena

Erhm, jag tror du vet vad jag har för någon fobi. Jag säger bara du och jag på Orust som springer bort från dessa äckliga, fula, flygande och hemska GETINGAR!! Usch. Spindlar är också äckliga, och en annan fobi är att fasta med huvudet och inte komma loss:O Panik asså.. Puss på dig bästa kusinen<3

2009-04-28 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0