Blåbär & hallon*

Hej igen :) Kom hem från skolan för en stund sen. Sitter o käkar digestive-kex med vitlöks-ost ;) Mumma. Jag ska ändå bara vara hemma idag så andedräkten spelar ingen roll ;)
Blir ingen träning idag :/ Så det blir powerwalk för min del :) Snart ska jag fixa lite kyckling-sallad till mig o kussen :)
Men shit vilken headache jag har.. Spränger i huvudet o det känns nästan som om jag har feber..Det kanske var bra att det inte var ngn träning idag . Har tagit en huvudvärks-tablett så får se om den börjar verka snart! Hoppas!
Hoppas ni haft en bra o inte allt för seg dag :) (Dagen outfit kommer senare idag!)
Pussar<3

Detta är jag så fruktansvärt sugen på just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0