Ge mig MAT!..Tack..

Hejsan. Förlåt för usel uppdatering idag :/ Men så blir det ibland. IDag har det varit sjukt varmt..Så där kvavt. Men man ska inte klaga. kom hem vid fem från skolan o kom sedan på att träningen börjar halv sex..STRESSA. sen bär det av på min skrutt-cykel till träningen. Kommer lite försent :P men jaja. Idag kunde vi bara träna en timma pga att herrarna hade match klockan sju. Vi i laget skulle titta, men jag var tvungen att gå efter ett tag, hem o käka :) Jag är VRÅLHUNGRIG. Inte ätit sen lunch, som va vid tolv..O så säger min bror Erik: Maten tar en och enhalv timma ..:O jag bara: VAA? Han ska tydligen laga Klyftpotatis med ungsbakad kyckling med sås o sallad. Det låter ju faktiskt ganska gott? Haha, den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge ;)
Inte köpt batterier än :( så ingen dagens outfit idag :/ BAJS ! Jag måste lära mig att komma ihåg saker. Men jag kanske kan ta kort på maten med min usla mobilkamera?;)

Ses sen ;) hoppas ni haft en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0