Godmorgon :)

Åhh, härllig start på påsklovet!  Har sovit ut sen igår....Vi var ju på pappas premiär. Vi kom la hem vid ett på natten ngn gång, tror jag..:P Var så fucking trött, för innan teatern började gick jag på stan och gjorde lite ärenden..Och så hade jag haft skola på dagen också.. Höll på o somna när vi satt och åt efter teatern:)
Somnade iallafall som en stock när vi kom hem ;).

Har lite panik inför påsklovet...Finns så mkt jag vill hinna med, vet ej om tiden räcker till :(. Jag ,åst börja planera redan nu, så det inte blir massa krångel och tid som går till spillo sen.
Idag har jag faktiskt inga planer, egentligen skulle jag åka in till stan, men ja det strulade sig lite....På påsklovet vill jag hinna med att träffa: Helena, Lovisa och Hedvig, för dom träffar jag inte alls ofta..Tyvärr. <3

Sen vill jag gärna hinna med att rida polleponken. <3 Och såklart åka in till stan. Så jävla underbart att bara strosa runt i solen och bara ta det lungt, va?! :)
Sen på fredan åker vi som sagt till några bekanta. Och sen är vi där resten av lovet. Därför vill jag hinna med det jag vill göra innan fredag.
Sen vill jag säga att när jag åkerpå fredagen kommer jag inte uppdatera förren jag kommer hem igen(måndag). Och det kanskeinte komemr bli massa inlägg innan dess heller..Men ha ett underbart påsklov, och käka massa godis hörrni!

Pusasr och love. Signe<3


Kommentarer
Postat av: Hedvig Fjällström

Jag vill träffa dej med ju gumman. du får höra av dej. vi kanske kan ses på tisdag eller något för som du vet åker jag ju till Italien på torsdag. by the way! jag har fått typ den snyggaste resväskan man kan tänka sig!

internal/cimg%210/sp860182w1hw0n665nsk6lv18jw7i3c" rel="nofollow">http://www.mama.nu/internal/cimg!0/sp860182w1hw0n665nsk6lv18jw7i3c



puss gumman

2009-04-05 @ 12:48:33
Postat av: Helena

Haha jag ska på min första träning med Peppe imorgon! För min gamla tränare jag red för när jag hade Wilma. Okey då, jag är lite nervös!

Klart att vi ska ses!!

2009-04-05 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0