Godmorgon :)

Tjolahopp :D (stavning ? :P)

Jaja, HEEEEj igen...Åhh under dagarna jag varit borta har jag haft lite panik eftersom jag inte haft datorn med mig..(databeroende?). Men det har iallafall varit helt fantastiskt, i fredags åkte vi till Helsingborg och sen lite senare när vi käkat lunch tog vi förjan över till Danmark. Vi skulle åka till Lousiana (konstmusséum) för att titta på en utställning av ngn Max ..hmhm...jag kommer inte ihåg efternamnet :P Joo, Max Ernst hette han ;P Det var en jätte stor utställning och den var jätte fin. Men jag var lite för tröttt för att granska alla målningar allt för noga pga att jag var tvungen att gå upp kl:7..(jag vet!)
När vi tittat klart och fikat lite, åkte vi o köpte glass med grädde o sylt på i Helsingör. Mums. Och till sist åkte vi till Falkenberg :) Huset ligger precis vid havet och det har en jätte fin trädgård med uteplats m.m. Åhh vad jag älskar att vara här.
Varje dag har solen skinit och tro det elr ej men jag har faktiskt badat TRE gånger! i'no,i'no..Helt sjukt! Men det var faktiskt skönt, men dock kallt.. Vi har spelat fotboll, vuxna och barn, sen har vi spelat gurka ända in på natten..Bästa som finns. Ja,hursomhelst har jag haft en underbar påsk och jag hoppas ni också haft det! Men nu måste jag rusa och göra mig iordning för att sedan springa iväg till skolan...

Ha det bäst! Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0