Göteborg.

Hej allesammans!
Hoppas allt är bra med er. Jag ska snart ner till skolan igen för att möta nora, o sen ska vi ta bussen därifrån in till gbg. Det ska bli jättemys! Strålande väder för shopping :)
Det som står på min inköpslista är: Rockring ;) Hallå? det är faktiskt jätte bra träning+ att det är super-kul ;), Ballerinaskor..Svarta tror jag :P, Örhängen! Asså jag har inga! måste inköpas. Alla bara försvinner på ngt konstigt vis ;), Sommar-kläder.  Det tror jag var allt. Men det brukar ju alltid komma med ngt onödigt som man egentligen inte behöver men som ändå behövs..Om ni förstår? :)

Och såhär ser man ut idag:
Linne o tröja från h&m

Kjol, från Monki.


Inga bra bilder men jag måste verkligen kila nu, har apa bråttom..
Pussar sålänge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe, foto på toaletten xD :P



..åh! jag vill ovkså ha ballerinaskor! ett par blommiga.. från johanssons för att vara exakt ;)

2009-04-24 @ 14:57:08
URL: http://joohannah.devote.se
Postat av: Emma Carlsson

Du är så sööt signe :)

Men fan va smal du blivit ''/ :O

2009-04-24 @ 23:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0