grått och mulet..

Hellojsan!
Dålig väldigt, dålig uppdatering av mig idag..Men det är faktiskt lov och då gör man så mkt annat, så man hinner nästan inte blogga faktist:( Men det blir ju desto mer att blogga om när man väl gör det ;)
Imorse vaknade jag av att min mobil vibrerade mot bordet brevid. Det var Lovisa som ringde och undrade när vi skulle ses...Vi bestämde kl:13 vid cafét. Klockan 12 tog jag spårvagnen från Hedvig, till korsvägen och sedan bussen bussen därifrån till Mölnlycke. Sen kom Erika och Lovisa och vi gick in och satte oss och fika..:) Jätte mysigt vardet, vi har inte träffats på länge. Eller jag har inte träffat dom på länge. När vi fika klart kom Lovisa på idén att vi skulle gå och bowla, så vi traskade vidare till bowlinghallen och bowlade en timma..Det var jätte kul. Jag älskar att bowla, men just idag var det en bad bowling day för min del ;) haha, jag förlorade STORT, jaja fick en strike iafall :) Efter det var Lovisa tvungen att gå så vi skildes åt alla tre och jag gick till busshållplatsen och väntade på bussen...Sen när jag kom hem var ingen hemma så jag satte mig här vi datan och här sitter jag ännu ;D

Ajuste..BAJS på vädret..Imorgon måste bli sol! Kvällen med Hedvig igår var mkt mysig! Vi var bara hemma och tog det lungt. Imorgon åker hon till italy den tjockisen! Ne, hon är inte tjock...Men ja är fruktansvärt avis på henne..
Men jag ska ju till Danmark på fredag haha, inte för att det går att jämnföra med italien men ändå ;) Idag fyller kussen Linus år så det blir att fira honom sen ...... :) Nu ska jag käka lite:)

Hoppas ni haft en bra dag!<3 Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0