Happy Birthday!!

Hej igen, nu är jag hemma från kalaset :) Mår smått illa av all tårta o kaka..Men det hör väl kalas till? Gott vare iafall;)
Linus fick en bas, en sånn man spelar på ;) Hihi, han blev väldigt glad och stängde in sig och började spela direkt. Haha:)
Imorgon blir det stan med kusinen Helena, hennes mamma och min mamma;) Vi har tjejdagar ibland..Mys! Jag tror vi ska gå lite på stan sen bio och ut o käka, ajuste mamma ska nosa lite på nån katt som ska vara bra för allergiker ;) haha rasen heter Rex. Typ en nakenkatt men den har små krullhår :P xD Jaja, det blir nog en väldigt mysig dag.
Nu ska jag hjälpa min lilla kusin med att packa för hon ska till sin pappa imorgon, så jag får hjälpa henne med smakråd...Hon är ju baa nio o man är ju inte jätte haj på matchning åså då ;) haha..
Sorry för att jag inte har så många bilder i dom senaste inläggen, men jag min kamera dampar + att jag inte är den bästa på att komma ihåg att fota saker o ting ;) (lovar, ska bli bättre;))
NU ropar kussen på att om hjälp...

Ses imon Pussar <3P.S sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0