Härliga Lördag!



Jag o Nora när vi är som sexigast! Elr hur? (denna bilden är gammal, men det var den ända bild från fotbollen ;))


Idag har varit en härlig dag :) Den börjades med att jag vaknade vid..halv tio. Gick upp och såg att alla andra var ute o eldade. Så jag gick ut och hjäpte till att slänga på saker på elden.. Sen så såg jag en häx-sax, en sånn där stor. Så jag började klippa massa sly som växte överallt! Sjukt kul :D hhaaha, fick ut massa ilska..Vet ej varför med det kändes så skönt! Sen bar det av till match. Det var väldigt varmt o fint väder. Tyvärr blev det 3-2 till det andra laget, men dom spelade verkligen inte fotboll..Typ rugby elr nått.. Jaja, vi har trotts allt bara tränat en gång på gräs än så länge+ att det var första matchen.. Så nästa match då jävlar !;)
påväg hem från matchen stannade vi för att handla mat. Jag köpta massa gott: Ost-kaka, Naturgodig, bullar o glass..Hahah, hur ska jag orka allt + mat? Men jag har ju faktiskt ganska lång tid på mig.. det ska nog gå bra ;)

Skönt att det bara är lördag :) Ska bara slappa o käka massa gott ikväll ;).  Vad har ni för planer för helgen ? :)

Ses maybe senare ;) Ha en fin kväll o njut av det fina vädret! Pussar<3

Kommentarer
Postat av: nora

Men gud Siiiiignee!! den bilden.. asså den bilden är inte helt okej. Den är inte okej överhuvudtaget. HAHAH but we löööv it! xD

2009-04-28 @ 22:58:46
URL: http://enmyrne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0