Härliga väder!

Hejsan svejsan..:D

Jag vet att jag inte har uppdaterat  på länge.(helgen) Har ej haft tid:(
Men lördagen var en slappellislapp-dag+ sola!. Avslutades med mys-kväll med tjejorna framför robinsson. ;)
Igår vart jag och red på Mirage-pollen <3 Hur härligt som helst. Vi red på världens mysigaste skogsväg och galloperade som bara den. Men hästen blir ju aldrig trött, Haha hu mkt man än jobbar med honom blir han aldrig trött. Älskar verklligen den hästen enormt!
Idag vaknade jag halv tio, jadu det är faktiskt ganska tidigt! Sen har jag bara käkat en lungn frukost bestående av en tallrick fil med kanel och en kopp té på de= kanon ;) Fint väder idag igen, man blir så bortskämd! Ska nog ut på en vår-promenix lite senare och njuta av härligt fågelkvitter och sol! Skall försöka dra med mig slöfocken Nora också, hmm? vi får se hur det går...:P Okej om jag ska få ut nora innan klockan tre måste jag nog börja tjata redan nu, så vi hörs.
Tjingeling sålänge, Pussar<3


Kommentarer
Postat av: nora

tack för det då.. xD <3

2009-04-06 @ 15:03:31
URL: http://enmyrne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0