Krut, krut sikta, SKJUT!

Hola ;)
Hur äre? .. Kom precis hem från träningen..Fy fan säger jag bara..Fy fanken vad dåligt det kan gå då. Haha, jag "längtar" verkligen till seriestarten på lördag. :P Jaja, det går som det går.
old pis..Ser lite bitchig ut, men jag lovar att jag är så snäll så :)


Går ni i ngn sport?  Isåfall vilken? Hur länge har ni hållt på m.m.

Ikväll blir det plugg :S FUNNY! inte.. Ne, men gud va negativ jag är! Nu får jag sluta. ;) Imorgon är det torsdag :)
En dag närmare fredag :) Skönt med helg. Har hört att det ska bli fint väder också?..(hoppas)
Okej, nu ska jag hoppa in i duschen o sen blir det plugg....:)
Svara gärna på frågan :) alltid kul med kommentarer :)
Ha en bra kväll..Sov gott, pussar<3



Kommentarer
Postat av: Julia

Du e fin du signe :)

2009-04-22 @ 20:21:22
URL: http://enheltvanlignestorr.blogg.se/
Postat av: Johanna

Höhö, nej. :( Men jag borde! ;D

2009-04-23 @ 17:11:45
URL: http://joohannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0