Movie night woouuwooo...

Haha det är ngn låt som går så;)(rubriken)..
Nu är klockan kvart i tio o jag o Nora ska ha filmkväll:D Får se vad det blir för film..hmm. Nora kanske har laddat ner ngn bra:P Jaa, lite olaglig får man vara! ;)
Åhh just nu saknar jag min syster Agnes så mkt...Men hon kommer ju hem om en & en halv vecka, så UNDERBART!
Okejdokej..Sov gott sötnosar! <33 ses imon.


WUUHHOOOO, vet ni vad jag såg nu? jo att alla bilder som jag försökte ladda över förut men att kameran dog..Dom har kommit in i datan ändå! Sjuuhoo. Så nu blir det liite bilder från pickniken!


Sigge sötnosen vid vattnet!





Ser ni flygplans spåren?...



Nora förbereder sg införr doppet!


Nora- Åhh, jag vill inte..
Signe- sagt är sagt....



Å sen kastar sig Nora ut i vattnet..


Sigge undrar vart Nora tog vägen..


^nu undrade sigge vad det va för sjömonster som kom upp ur vattnet...


Men det var ju bara Nora..
'

Och jag kan ju säga att jag inte ångrar att jag banga badet!  ;)


Bryggan jag satt på :)


En flygande sigge påväg..;)


Haha, det var lite bilder från den promenaden :)
Sov gott!<3

Kommentarer
Postat av: Kicken/Erica

Usch, bada nu?! Är hon galen? Det ser jätte kallt ut... Hoppas du hade det trevligt bredvid iallafall ;)

kram

2009-04-20 @ 10:48:25
URL: http://kickenscrappar.blogspot.com
Postat av: nora svar

Heheh, det var kallt! :P <3

2009-04-20 @ 22:23:04
URL: http://enmyrne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0