Nada!

Tjolahopp ! ;)

God kvällis bloggen min. Nora o jag kom hem vid halv nio, o sen dess har jag bara slappat..;) Helt slut!
Jo, det var en del jag hade på min inköpnings-lista men icke..Hittade ingenting, elr jo jag hittade min rockring.:P en rosa skönhet! Sen så köpte jag tre par örhängen o en ring :) Men inte skor, elr kläder :( jaja det får bli nästa gång :) Såg att Kill bill 2 har börjat på fyran nu, så jag ska nog titta på den sen. Annars, skönt med helg..Första seriematchen imon..Är ap nervös...
På söndag ska jag nog åka o rida på Mirage sötnosen!

Mina fina ring!



Min pinky, pinky rockring! Love it! ;)



Erkänn den har en underbar färg? :)( jag kan säga tt jag inte är så rosa av mig men denna glitter rosa var grym ;))



O mina örhängen..Så bra skärpa ! ;O



Godnatt, pussar på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0