Lovely day!

Just nu har jag inget liv asså ;) sitter och muppar framför en as dålig film : Adam & Eva på tv.4 ...Samtidigt som jag checkar olika blogar: Kissie, Amir, KENZA, blondinbella och ellamarie ;) Mår lite smått illa av allt naturgodis jag proppat i mig åsså. Men idag har annars har jag haft en super-mysig dag. Först åkte jag o mammsen för att hämta Missan o Helena( Vi är sena som vanligt). Sen hämtade vi ut bio-biljetterna till Australia. Det blev australia för det var den som passade i tidsschemat ;) men jag hade inte några förväntningar alls på den filmen. Hade förväntat mig en ganska tråkig film, men jag måste säga att den var hur fin som helst! Jätte vackert filmat, bra skådespeleri m.m. Och ni som inte sett den:OBS ha inte mascara när ni ser denna film! GRÅTVARNING! Skojar inte vi satt o lipa i två h och 45 min..Haha. Sjukt sorligt och jobbigt i slutet...Men den slutade bra ändå. Tycker ni ska se den :D

Nej nu måste jag packa, åker ju till danmark o sen till falkenberg där vi sla spendera resten av lovet! Så jag kommer inte blogga på ca:FYRA dagar :S jaja, ses kanske på måndag kväll ;) Ha det bästa påsklovet! Pussar<3
Jahapp, nu vet ni....Att signe kan få till ett jävla smajl om hon bara vill ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan ju inte berätta hur allt slutar. Austraila slutade bra. Breaking Dawn slutade bra... Då vet man ju hur det slutar redan när man börjar läsa/titta. :(



Tack o hej, leverpastej. ;)

2009-04-12 @ 16:42:35
Postat av: Hejsvej Lisa.(svar)

Haha, men jag skriver inte hur dom slutar...För jag fattar ju att folk som inte sett filmerna/ elr läst boken inte vill veta det. Det jag skriver är hur JAG tyckte det slutade i helhet. Om jag tyckte det slutade bra/ dåligt/sådär m.m Men inga detaljer. Sorry om du tyckte jag sa för mkt..:)

Ajuste..Hur hittade du min blogg?

2009-04-14 @ 07:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0