Saturday Feeling*

Godmorgon!

Idag gick jag upp ganska tidigt faktiskt! Vid tio. När jag gick upp sa mamma: -Signe, jag går bara ut på en promenad..Jag ba:-Men jag vill hänga med.
Så..aa jag hängde med:) Vi gick faktiskt ganska långt, jag älskar att promenera! När vi kom hem käkade vi lite frukost som för mig bestod av en tallrik fil med kanel o krossade linfrön..Mycket gott! Och såklart två koppar té:D
Igår så sa dom på vädret att det skulle bli kallt o dåligt väder idag.. Men här skiner solen? Hoppas det hänger i!

I eftermiddag ska jag åka o rida, ska bli väldigt mysigt! Det bästa som finns är väl ändå att sitta på hästryggen och bara galoppera snabbt, o känna vinden vina..:) Fast det är väldigt kul att hoppa åsså:)  Ivilket fall så längtar jag mkt tills vi åker iafall. Och ni som undrar varför jag inte rider oftare är att hästen jag ride på är en timma bort så det blir bara en gång i veckan ungefär.. Hur ser eran helg ut? :)

Innan vi åker har jag lovat mamma att hjälpa henne med att städa eftersom pappa är borta denna helgen. Annars städar dom två. Jag förstår mig inte på människor som tycker att bara mammor ska städa o laga mat.! I vår familj lagar pappa mat mest, och båda städar lika mkt!
Hur gör era föräldrar delar dom på städning åsånt?


Bild: Påväg till danmark, från påsklovet! <3



Kommentarer
Postat av: Jag;

Pappa jobbar mycket. Väldigt mycket. Så när han kommer hem vill han ju inte direkt damsuga. Sova. Jobba. Komma hem. Diska. Sova... ah. Du fattar. O eftersom mamma inte jobbar mycket alls. Så har hon mer tid för sådant. Så det blir att mamma städar mest. Och när det gäller mat hjälper alltid pappa till på helgerna. ;)

xoxo

2009-04-18 @ 18:01:25
Postat av: Cassie

Mamma lagar alltid mat om hon inte kommer hem sent från jobbet, pappa kan bara laga spagetti och köttfärssåsSnark Men pappa damsuger. Det är fördelat upp ganska bra i våran familj.

2009-04-18 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0