Saturday night *

God kvällsning!

Kom hem för någon timma sen, från ridningen. Det var lika mysigt o rida somvanligt. Sol men ändå lite vind är verkligen det perfekta ridvädret.
Tog lite bilder på älsklingen åsså! Vet ej hur bra bilderna blev...Han ville ju inte ha öronen framåt när jag skulle ta kort...:P Bilden blir ju mkt finare då. Jaja,  nu blir det glass :) Mumma. För det är ju faktiskt lördag så då kan man unna sig :)
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på resten av helgen. Vi är ju lediga på måndag också så den blir ju lite längre än vanligt :D
Och imorgon kommer Hedvig hem från italien..Hon kommer vara en pepparkaka den fubben! ;)
Ha en trevlig fortsatt kväll allihopa! Pusssar<3

Detta hade jag på mig när jag red idag ;)



ÄLSKLINGS POLLLEN myser i solen!

                                      SÖTNOS<3


Lite andra djur<3




Erkänn han är sötast!(pollen min)<3

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 10:25:12
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0