Solen lyste i parken...

God kväll allesammans :)
Som jag planerat åkte jag in till stan idag för att träffa min bror Erik ..Vi skulle ses i Bältesspännarparken bakom Storan eftersom han redan var där med bågra kompisar. Det var jätte mysigt. Det var min bror, hans kompis, hans kompis flickvän och tre till. Vi satt på en filt i solen och käkade falafel och pratade. Sen kom mamma, hon och min kusin hade varit o köpt fotbollsskor och nu skulle dom åka hem så jag kunde lika gärna åka med dom istället för buss. Då var klockan ungefär halv sju och jag ville titta på ett par byxor jag blivit kär i för ngn vecka sen. Så vi gick till Monki och titta. Jag testade byxorna och en jätte fin sommar klänning. Så nu är jag ett par byssor och en klänning rikare! :D Nu fattas bara dom vita låga conversen, sen är jag redo för SUMMER 2009..Ajuste glömde standkroppen får man ju inte glömma...;P

Sov gott, ha en underbar helg!<3

Mina lovely byxor. Mkt välkommna i min garderob..


Söt sommarklänning..Allt från Monki! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0