Sommarkänslor..

Hej igen, idag har jag bara gjort ingenting. Suttit vid datan, gått på promenad och fixat lite ute..;) Hha, jag har faktiskt rensat ogräs i rabatten ;) Och vet ni va? Jag har faktiskt åså ätit jordgubbar & grädde:) Vilka sommarkänslor man får... Vädret har varit härlig idag med!  Imorgon blir det nog dom nya byxorna som får åka på! :) Undrar vilka skor jag ska ha till? ..Jaja, ilandsproblem..:P
Snart ska jag gå på en kvällis promenad, somnar så gott då!  Men en fråga till er..Vilken efterrätt tycker ni beskriver sommaren bäst?

Pussar, ses imon <3


Kommentarer
Postat av: Elle

Utan tvekan, jordgubbar med mjölk eller glass på midsommarafton!

2009-04-21 @ 10:37:32
URL: http://elnore.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jordgubbstårta. För att mamma, jag o min bror all fyller år på sommaren o då blir det alltid MEGA-mycket tårta.:D Så för min del..Jordgubbstårta <33

2009-04-21 @ 18:03:24
URL: http://joohannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0