SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Legat o stekt ända sen jag kom hem från skolan, vilket var vid 14:30. Man blir helt slut av att ligga i solen. MEn det är helt underbart med att bara ligga solen o ta det lungt.
Ikväll ska vi hem till min moster o kusin på middag. Egentligen skulle vi åkt in till Nils ericsson terminalen, för att möta Agnes. Men det blir ej så, men vi träffas ju imon ändå så en dag mer eller mindre. Men det ska bli så roligt att träffa henne! Pussgurkan min.<3

Jag o Helena, Me Love!<3


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)

2009-04-30 @ 23:23:58
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet ålderskillnad upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-05-01 @ 09:49:42
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0