Sunshine *

Hejsan svejsan!

Solen skiner. är det inte härligt?!? :) Idag har jag lovat att laga mat:) Vill ni veta vad det blir? Jo, morots-soppa och nybakat bröd:D Mumsigt va? Vet ni vad, jag lägger in receptet lite senare så kan ni ju testa själva:) Jag lovar det blir hur gott som helst. Jag kan ta lte kort på maten åsså ;)

Annars händer det inte speciellt mkt här hemma. Jag sitter vid datan..(ovanligt elr hur?);)
Har inte så mycket plugg, vilket är skönt.! Just nu längtar jag massa efter min älskade storasyster! <3


Me Right Now!

Kommentarer
Postat av: Kicken/Erica

Nu har jag hittat till din blogg också :D Fina bilder på dig längre ner ;)

Visst är det skönt nu när vi har så lite läxor :)

Ses i morgon i skolan (äntligen fredag<33)

kram Erica (kicken)

2009-04-16 @ 21:00:10
URL: http://kickenscrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0