Time for POWERWALK!*

Hello, today its sunday..Do not wonder why iam speaking English becuase i dont no the answer myself...:P
Haha, det var lite roligt :) Ne, men idag är det söndag så egentligen börjar en ny skolvecka imon..Men vi har STUDIEDAG! WIIIE:) Är det ngn som inte går i min skola som också ska ha det?
Klockan är snart halvtolv så jag ska försöka hinna komma ut på en powerwalk innan klockan slår tolv :) För man vet ju inte hur lång tid det tar att övertala Nora snora att hänga på ;) (älskar dig nora) Om du hänger med vill säga ;)

Jag har en fråga.. Vad äter ni till frukost?  För vissa har ingen matlust på morgonen medans andra älskar frukost och tycker det är det bästa målet på dagen!  Så vad äter just Du til frukost?
 
Powerwalk here i come! Se you later :)


Kommentarer
Postat av: Kicken/Erica

till frukost äter jag en tallrik flingor och en macka och te :D

Fin fin häst där nere. Sööt :D

kram

2009-04-19 @ 12:05:39
URL: http://kickenscrappar.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hm.. flingor? :D (onyttigaflingor! ;)

2009-04-19 @ 12:29:07
URL: http://joohannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0