What a night*

Hej. :)
Förlåt för mitt förra väldigt negativa inlägg. Det är verkligen inte likt mig att  vara så himla negativ, men ibland måste man bara klaga på allt o alla.. Om det inte går till överdrift förståss!
Men iallfall. Jaag vet inte varför men jag är helt slut. Jag har inte orkat göra ngt på hela dagen, hoppas jag inte är såhär trött imorgon för då är det nnog ingen mening med att gå till skolan. :)
Jaja, nu är helgen över och imorgon börjar en ny vecka. Men skönt att man är ledig på fredag iallafall :) Och vet ni vad ? Jo min syster kommer hem på torsdag :) Kan ni fatta? JAg  har inte sett henne på tre månader :S Åhh, jag längtar så himla mkt! Att bara få krama om henne o pussa henne. Att bara veta att hon mår bra och veta vart hon är.
Men innan fredag har jag en ganska bajsig skol-vecka framför mig. På tisdag har jag matte-prov o på onsdag spanska prov :/ lite segt men det går säkert bra ..;)

Snart är det du o jag igen..Älskar dig! <3( sen får vi ju inte glömma erik)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0