What goes around comes around!

Hejsvej i lingonskogen ;) Haha,

Hur äre? Med mig är det bara fint, lite trött men det är man väl hela tiden? :D Kom precis hem från skolan. Vi hade halvdag därför slutade vi typ kvart över tolv ::) annars slutar jag fyra på onsdagar så det var gött!  Idag ska jag på sånglektion.:D( har inte varit därpå hur länge som helst typ).
Sen så ska jag på nån matlagnings grej typ..Det är öppna skolan som har fixat nåt. Tror vi ska laga en byffé..:P Det var bra att vi slut ade tidigt idag för jag har massa plugg som ligger o väntar på mig :S.....Kanske lika bra att få det överstökat?
Läxor here I come! Hrmrr? :O. Vi får se hur det går :P

Pussar. dagen outfit kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0