And im back in the game ;)

Hej! Jag har varit hos Hedvig dom två senaste dagarna så därför har jag inte skrivit ngt i bloggen... Men jag kan berätta lite snabbt vad vi gjort. I torsdags åkte jag in till stan och mötte hedvig. Sen gick vi o tittade runt lite... Sen åkte vi hem för hon skulle spela mach. Btw så vann dom, 4-5 :D! Sen så hyrde vi film och myste! :)
Igår så vaknade vi vid halv ett! efter ett tag så gjorde vi iordning oss och åkte in för att checka in kulturkalaset... Men vi hittade inget roligt så vi köpte glass och satte oss på ngn trappa vid kanalen och solade!  Sen när Hedvig skulle åka he ringde jag Nora för att se vad hon höll hus och tydligen så var hon också i stan! Och hon var med Maja, Maja o Joanna. Dom skulle titta på Europe så jag hängde på dom. Vi stod längst fram(såklart) ;) Och jag tycker dom va skit bra! Det var perefkt väder och inte super trångt! Sen så gjorde det inget att det stod re as söta killar bakom oss ;);)
Haha, pusss på tervlig kväll iallafalll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag var också på Europe:D Asbra!! <3

2009-08-15 @ 16:40:33
Postat av: hedvig

mysiga dagar va det!

2009-08-16 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0