Bedtimestory*!

Här får ni en liten godnattsaga ;) Det var super mysigt att rida och vädret var perfekt! :D Men jag känner verkligen att det var en månad sen jag red! Orkade nästan inte hålla ihop honom med benen.. :P Fast det gjorde inte så mycket för det viktigaste var ju att få pussa gosa med honom! Det var alldelles för länge sen jag fick pussa på hans mjuka mule! <33

Men back to reality! Imorgon börjar ännu en skolvecka...och jag tror att denn veckan kommer bli tuffare än förra. Liksom nu har skolan verkligen börjat! Och om jag nu ska orka det behöver jag mycket sömn så det är nog dags för mig att NANA nu.. :) Men vi hörs ju imorgon? ;)
Godnattpussar från mig till dig!<3

Kommentarer
Postat av: Laila

Gillar din blogg =)

2009-08-24 @ 01:52:21
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0