Dagen i ord!

Jo, först åkte jag in till stan och mötte upp Agnes (syster) sen så komm Sofia (systers kompis) då gick först runt i lite affärer och senare käkade vi lunch.. :)
Och vet ni? För ett år sen ungefär så gick jag på poweryoga.. Och idag börjar det igen! Det ska faktiskt bli as roligt! Jag kommer ihåg att jag kände mig superstark och vältränad hela tiden.. Och vig som fan blevjag ;) Så det ska bli skönt att börja igen! Och tiller som tror att poweryoga bara är att sitta skräddare och blunda, ni har FEL. I vanlig yoga konstentrerar man sig mer på anding och meditation men  Poweryoga är mer ett jäkligt jobbigt träningspass!
YOGA(till vänster) /POWERYOGA(till höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0