.........

Kom hem från träningen för ett tag sen... Har precis duschat och nu ska jag ta ngt att käka tror jag. Men jag vet inte vad! Kanske en kopp te? Eller är det försent? Egentligen skulle jag vilja ha havrefras o fil men dom tog slut imorse.. Det finns i ochförsig kotlett om jag vill steka men jag gillar inte att äta så tungt elr mycket nu på kvällen. Vill bara ha ngt enklare.
Haha, stackars er här sitter jag och bara pratar om vad som finns och inte finns i mitt kylskåp! VÄLDIGT intressant! ;)

Ne men en annan sak jag vill, ellr måste göra snart är att åka in till göteborg och shoppa! Det känns som jätte länge sen.. Och alla fina kläder och skor? Dom kan ju inte bara hänga där i affären? ;)
Naj, men nu får jag faktiskt käka ngt innan det är försent! Ha en jätte fin kväll och MISSA INTE den nya vampyrserien "True blood" på svt1 kl:22!





Puss

Kommentarer
Postat av: Laila

kollade du? jag gjorde:)

2009-08-27 @ 00:24:14
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0