Funny bunny!

Hejhej! Nrj va jätte bra! Jag tyckte personligen Arash va bäst. Efter nrj gick vi till spelhuset & åkte harleydavidsson! ;)

Är det ngåon som har varit på ben & jerry´s glass kafe på liseberg? Jag var där första gången idag faktiskt! Jag tog två kulor: Strawberry cheescace & Fishy ...ngt... haha typ choklad med kolasås och chokladfiskar i... Båda smakerna va jätte goda!

Sen så prövade vi lyckan & spelade på massa hjul, men tyvärr utan framgång! Haha, ingen av oss vann ngt! ;) Men vi var glada ändå! Nu är jag ganska trött och jag måste gå och lägga mig snart! Vi har nämligen match imorgon. Just nu känner jag mig ine jätte sugen men det kommer kanske? :P
Äsch nu måste jag sova PÖSSAR!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Phish Food? =)

2009-08-22 @ 14:55:51
URL: http://joohannaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0