Hemma hos Lollo!

Holabollla! Fyfanken vilkten skitväder... Men en fågel vid namn Lovisa kvittrade i mitt öra att nästa vecka ska det bli supervarmt! Hoppas på det!
Även om det regnade så var det mysigt på stan. Jag hittade inte så mycket på rean men jag tror det var för att det var så jäkla utplockat överallt, jag kom helt enkelt försent.... Bara för att det inte fanns så mycket på rean så hittade jag ändå en jeansskjorta, skor, en fjällräven kånken, och en sak till som är svår att förklara men jag ska lägga upp en bild så ni förstår ;)



Ginatricot: 249:-

fulsöta ballerinas från dinsko: 129:-(rea)

linne & shorts i ett ;) från bikbok: 74:-(rea)

Min Kånken från fjällräven: 499:-


sådär det var nog allt! Nu ska jag och Lollo käka morötter med dip & popcorn, elr vi har redan börjat... Haha ;)

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0