Home Again!

Hemma nu! Eller jag slutade för en timma sen... Men jag är rätt seg av mig! ;)
Jahopp, vad händer idag då? För min del blir det lite gott & blandat;) Lite plugg, lite käk, mkt data, o kanske lite tv ;)
Hahaha, i am so social idag! Egentligen så skulle jag träna idag men tydligen ska vi bara träna på onsdagar från och med nu så jag är ledig från träning både fredag & Måndag :D

Missförstå mig inte, jag tycker jätte mycket om att spela fotboll och att träna. Men det kan vara skönt att ha någon dag då man bara kan vara och bara göra ingenting!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart en grym blogg! Keep it up girl!

2009-08-24 @ 16:22:43
Postat av: Laila

tack =) gör du då? =)

2009-08-24 @ 19:59:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0