Lång kväll- kort historia

Hejsan, igår så spelade ju mitt lag match! Och vi vann med 5-0 :D Dierkt efter matchen så åkte jag och Nora till en kompis för att hjälpa hene med att ta ut hennes rastaflätor.. :P Vi hade jätte trevligt, men jäklar va mycket hår som åkte av på henne! Asså inte löshåret... När hon duschade efteråt så ramlade stora tussar av så stackars Jessica trodde hon skulle behöva raka av sig håret.. Men allt slutade lyckligt & Jessica har fortfarande hår på huvudet! :)


Idag så ska jag åka & ria på Mirage... Fy vad längesen det var att jag red:(! Men jag har verkligen inte hunnit! Jag har varit upptagen nästan varje under hela sommarlovet...
Men idag ska jag äntligen åka till sötnosen! Och för ovanlighetens skull ska min syster Agnes hänga med! :D:D
But now, Its time for breakfast! ;)

Sötnosen min<3

Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe vad söt! =)

2009-08-23 @ 20:16:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0