Men va fan?!?

Ursäkta svordomen ;) men jag blir så jäkla irriterad när saker inte funkar! Som i morse exempelvis: Jag var i super god tid och jag skulle slänga in ett godmorgoninlägg. Då craschar såklart internet på denär datan och allt blir svart.. Jag tror faktiskt att allt crascha.. Men ialafall så startar jag som vanligt om datorn( detta har hänt många gånger förut). Allt funkar ibörjan men när jag går in på bloggen och ska skriva blir allt svart IGEN och jag tänker att det finns ingen andledning att bli upprörd så jag lungnar mig och startar om datorn igen... Men när det då inte funkar blir jag JÄVLIGT piss off! Och frustrerad.. Eftersom man är så jäkla hjälplös om man inte är någon expert.. Så känner jag med det mesta inom teknik.. Så  hjälplös. Visst klart jag kan sätta på tv, datorn åså. Men om det funkar på det sätt jag alltid gör och gjort? Hur fan ska jag då göra?
Inte vet jag..?!?!.Och det är irriterande att man inte fattar ngt om en sak som man är så jäkla beroende av..!

Känner ni er inte hjälplösa när det gäller tekniska saker ibland?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0