Oh no!

Ni vet, igår så tänkte jag att jag skulle sova lite länger och skita i frukosten efterom vi ändå ska ha hemkunskap som första lektion? Men det jag inte tänkte på är att jag skulle ha tid till att blogga! Så nu har jag ganska bråttom :P Men va fan! Kanske skiter i att fixa mig så mycket...
 Det folk mest missuppfattar är att dom tror att jag inte kan gå utan smink i skolan eller att vara helt ofixad.. Men jag har verkligen inget problem med det! Utan jag sminkar mig för att jag tycker det är kul! Jag tycker det är jobbigt att inte känna sig fin! Om jag inte känner mig fin så blir jag automatiskt inte det... Och jag använder aldrig mysbyxor i skolan för att jag tycker att man (jag) ser så jäkla sliten och grå ut i det!

Och inte för att tala om hur kul det är att välja ut kläder varje morgon.. ;) Jag tycker helt enkelt om att vara fin och känna mig vacker! Sen så visst folk säger: Men du är lika vacker utan smink... Okej men visst de är vad dom tycker! Men det som spelar roll är vad jag tycker!
 
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0