Oojojoj!

Shit, jag har inte uppdaterat på flera dagar känns det som!Men jag kan berätta snabbt vart jag hållt hus... I söndags va jag o några vänner på rixfm festivalen... Det var roligt! Igår började som sagt skolan.. Skit jobbigt men man kan ändå inte låta bli att bli lite nyfiken på vad som kommer hända detta läsåret! Igår va det bara upprop oså men idag började dom riktiga lektionerna! Förutom att jag varit helt slut pga sömnbrist så har allt gått jätte bra. Har redan fått massa läxor. :p

Ikväll så ska vi spela match mot Rydboholm..Vi brukar vinna mot dom men man ska inte ta ut ngt i förskott!  Just nu käkar jag lite för maten i bamba var BLÄ! ;)
Puissar

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh, tänkte också gå på Rix fm men blev inte så:( Ska du på Nrj in the park på Fredag? Tror att det var då iaf:D



Haha jag börjar inte förrän nästa vecka på ONSDAG:D Men enjoy school darling<3

2009-08-18 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0