Opps!

Hehej, fy vilken dag det ar vart asså! Vi har nästan inga raster( bara 5-10 min) Och vi käkar halv ett! Liksom vem fan orkar ha gympa när man inte käkat på 6 timmar? uSCH! Men annars är vårt nya schema helt OK!
Idag tog vi skolkort... Fy fanken!  Jag tycker det är så jobbigt att man inte får se kortet!Men korten  kommer tydligen om tre veckor så då får man väl vänta tills dess..

Btw så måste jag säga att det är så sjukt skönt att jag är ledig hela kvällen! Jag kan göra vad jag vill.. Nästan ;) Inte några läxor eller inga som är tills imorgon iallafall.. Och inte heller ngn träning! Vilken är jäkligt gött då det var match i tisdags, träning onsdag, gympa idag.. Okej gympa är kanske inte jätte jobbigt men ändå!
Så jag fårse vad jag hittar på ikväll.. Jag kanske tar en promenad upp till fotbollsplanen och tittar på Damernas match.. Men som sagt vi får se!

Här är förresten facelooken of today! ;)


Ursäkta mitt hår! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0