♥Orust

Här kommer lite bilder från orust!


IGÅR!



 Innan vi åkte till Orust var vi på ngn utställning i naturen... :P

Faktiskt ganske fräcka könstverk.. Iallafall en del av dom ;)

Haha, missan, mamma och nått konstverk i bakgrunden..

Utsikten där vi fikade...

igen, fast utan två snyggingar ;) haha

Jag& Helena innan Marit bergman!

Min goda mat på resturangen Slussen.

Skål!

Detta var tyvärr den bästa bilden... Jag lyssnade mest på låtarna orkade inte ägna all tid på att ta kort!
Men riktigt bra var hon iallafall!

IDAG!



Morgondopp och stek!

Helena and Me

påväg hem stannade vi o köpte glass och där på macken hittade jag ett par skit snygga brillor! EFTERLÄNGTADE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0