Söndag *

Godmorgon!
Igår så skulle vi åka och grilla med några vänner vid rammsjön men det blev en massa krångel oså där så jag, Nora och Maja stack därifrån... Vi åkte hem till mig o Nora istället och senare kom också Karin och Jessica!  vi satt på min altan med ljuslyktor och massa ships, godis och popcorn.. ;) Och vi hade nog mkt mysigare än dom som satt kvar vid rammsjön utan något regnskydd och med massa knott!
Så det blev en väldigt lyckad kväll iallafall! :D <3

Nu till något helt annat! I fredags var jag själv hemma under dan och jag hade inte så mycket att göra.. Så jag gick in på H&M´s sida och hittade världens finaste jacka!!! Den är tyvärr inte i äkta skinn utan det är fuskskinn men jag har redan en i skinn så det gör inte så mycket! Och eftersom den precis hade kommit in så fanns alla storlekar!! :D:D
Sen så tittade jag lite till och då hittade jag en jätte söt kjol som också var i fusk-skinn! :) så dom är förhoppningsvis påväg hem till mig nu :)

Här har vi min underbara jacka!

499:-

Och kjolen... 199:-

Kommentarer
Postat av: Johanna

FinFint! =)

2009-08-30 @ 17:00:26
URL: http://joohannaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0