Tjingeling!

Hejsan svejsan allihopa! Jag har sovit mångamånga timmar inatt och jag så fit for fight!
Mot vad vet jag inet men jag är sprallig som ..? Jag vet inte men sprallig är jag! ;)
Igår när jag skulle gå in på datan efter att jag varit på match. Då dampade såklart datorn igen så därför blev det inget mer inlägg igår..

Idag ska först jag & Nora ha lite pyssel/ sy-verkstad här hemma! Sen ivkäll ska vi grila med några kompisar vid sjönn... HOPPAS ATT VÄDRET INTE BLIR SÅ DÅLIGT SOM DOM SA PÅ TV! :P För det är fan inte kul att grilla körv i spöregn... ;)


Haha, min kompis spelade in när jag sjöng på skolavslutningen.. Det är fruktansvärt dålig kvalite men sänk ljudet så hör ni allafall ;)

Jag är näst längst till vänster... HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0