Traditioner hit, traditioner dit!

Haha, idaag ska jag o Nora åka in till stan och fika! Det är ju sista dagen på sommarlovet idag så vi ska bara mysa, sen ikväll ska vi ha lite hemmaspa ;) Fyfan jag är faktiskt ganske nervös inför skolan... Alla säger att 8:an är värst! Plus att vi får betyg till hösten... OMg im gonna die!

Men jag är faktiskt jäkligt nöjd över mitt sommarlov! Jag har hunnit med så mycket.. Även om jag inte har varit utomlands eller danmark gills väl inte? Aja skit samma, jag har hunnit göra mycket ändå. PeaceandLove, Gothia cup, Morup(ligger nära falkenberg), Vänner, Sovit i vindskydd vid en stran mitt i skogen... Haha, ja och lite mer ;)


Älskade Göteborg.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0