Ursäkta mig...

Hej. Nu är jag hemma från Falkenberg! Jag, mamma, pappa och Julia åkte dit i Söndags och då hann jag inte skriva att jag jag skulle åka... Jag är nämligen tidsopptimisten själv! Men skit samma, jag tror ni har överlevt ändå! ;)

Vi har varit hos några kompisar som har sommarställe där, vi åkt dit på somrarna ändå sedan jag var liten bebbe så jag känner mig verklgen hemma där. Det är extra kul att det har varit fint väder dom här två dagarna också. Jag har tagit massa fina kort men bilderna fåår komma lite när som...  Hoppas ni har haft det finfint!


En bild jag tog när vi var ute på vår traditionspromenad! ( jag menar att vi alltid går denna promenaden när vi är och hälsaar på)

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0