Yeaaayy!

Hejsan! Haha, jag känner mig som värsta businesswoman ;D haha, eftersom jag suttit här ett tag har jag också lärt mig en del! Och jag gillar inet att bara sitta utan jag vill göra saker.. Så varför inte göra nytta? Så Agnes lärde mig hur man hyr ut bilarna så nu har jag hyrt ut en bil helt själv faktiskt, "stolt" ;)
Men man ber typ bara om körkort ellr " driving license" och kreditkort, sen kopierar man dom, ber dom att skriva på, fråga om dom vill ha full försäkring eller inte m.m. Så det är inte jätte komplicerat det är bara jag som har en tendens att bli jätte skakig och nervös när man ska prata med ngn ny person som dessutom kanske bara pratar engelska... :P
Jaja, jag tycker faktiskt detta är ganske kul men det är nog ganska enformigt i längden....
Godnatt pussar till er! (även om jag inte kommerr härifrån förens halv tolv, men jag kan lika gärna säga godnatt nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0