Adventsmys!*(försenat inlägg)

Imorgon är det 4:de advent men det hindrar väl ingen att fira lite idag också? Nora och Tove har bjudit in till lite julmys med mat och pepparkakor! ;)

Och förra veckan när ajg hade "bloggtorka", fast egentligen hade jag nog dator-torka.. Jag behövde faktiskt en paus ifrån datorn! Haha. Anyway, förra veckan så hade jag en adventmiddag med mina närmaste vänner, det var så mysigt! Jag bjöd på ett hemlagat ( som jag gjort) julbord ocvh efterrätt. Vi bytte våra julklappar och sjöng singstar, vi drack te, käkade kakor, och tittade på film hela natten! Jag ville ärligt att natten inte skulle ta slut... Allt kändes så bra! :)

Haha, lite nostalgisk måste man ju få vara? :P Så som ni förstår så hade vi det mysigt! Och jag hoppas att det blir lika mysigt hemma hos Nora och Tove idag! Även om det är lite mer blandat folk och lite mer "drop in" style på det hela... :)

OCh här bjuder jag på lite bilder från förra veckan:




(kul att jag gick in på bloggen idag och såg att inlägget jag trodde jag lagt upp inte var upplagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0