FREDAG 05/12

Godmorgon allesammans! Har det inte varit helt undrbart fint jul-väder det senaste? Vilket tyvärr har försvunnit nu men jag märkte direkt hur mycket gladare jag var när det inte regnade utan var iskallt men med blå himmel och sol!

Idag har jag varit hos tandläkaren, och jag hade inga hål! (duktig). Och hon sa att allt såg rent och fint ut. :D
Men jag missade min härliga sovmorgon pga den tidiga tiden hos tandläkaren.. Liksom jag fick gå upp klockan HALV SJU istället för halv nio som jag ivanliga fall kan göra på fredagar eftersom vi börjar tio.. Aja, det var skönt att få det gjort!

Efter skolan drar jag och Madde in till stan och sen blir det Idol-mys hemma hos mig tror jag.. Vem tror ni åker ut? Jag tror helt klar att Calle åker, så då blir det Tove o Erik i finalen. Lite tråkigt att man redan vet vem som kommer åka ut, men samtidigt skönt. Då slipper man sitta med hjärtklappning och hyperventilera ikväll.. Haha nejdå! Nu ska jag fortsätta äta frullebulle med pappsen. (han tycker jag är osocial när jag sitter vid datorn) Men vi ses och när vi ses och hörs när vi hörs! Puss och kram långbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0