LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

Heeeeeeeeeeeeeeej! Jag vill bara skrika hoppa och dansa av glädje alltså! Äntligen, äntligen har vi fått jullov! Denhär veckan har varit ganska lugn men ändå fruktansvärd! Jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Det kanske var för at man slappnade av när det närmar sig lov? Jag vet inte men nu känns allt helt underbart! Besides one thingaling! Nämligen betygen.. Idag fick vi nämligen våra första betyg.. Och det gick nästan som jag tänkt mig men ändå inte!

Vår biologilärare är helt bang i sitt huvud alltså! När vi hade prov så skrev" ett utomordentligt arbete".. Och sen hade vi en inlämmning som jag jobbade röven av mig för! Och så får jag bara ett G? Okej, visst detta är våra första betyg av fyra och dom betyder inget men ändå? På utvecklingssamtalen hade han kryssat att jag uppnått över G? Han är ju förvirrad.. Men jag ska prata med honom efter jullovet..

Annars var jag hyfsat nöjd. Inga MVG dock, men det är inte jätte vanligt med det första terminen i 8an.. Så vi får se till sommaren! :D
Och jag har ju fakiskt inte bloggat på ganska länge nu. Så jag laddar upp ltie bilder! :)


Bajs på dessa!

>Sen måste jag lägga upp en blid på mitt söta julfat jag gjort helt själv! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

du hade ju typ bara VG:n! O:

2009-12-18 @ 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0