Myspys♥

Idag är det första December och det betyder 24 dagar kvar till julafton. Först idag kände jag riktiga julkänslor. Det har varit riktigt kyligt medn klart väder idag! Kallt med soligt, perfekt vinterväder.. Nu fattas bara snön. Något som höjde julstämningen ytterligare var när vi bakade pepparkakor i hemkunskapen idag. :) Riktigt mumsigt var det och efter några sekunder hade alla slunkit ner i magen! :)
Det var gott så länge det vara iallafall. Och sedan jag kom hem från skolan har jag bara tagit det lungt och ätit macka och te. Ikväll blir det som vanligt träning, eftersom det är Tisdag! :D

8och jag skulle egentligen pluggat från 16-17.30 så det är nog bäst jag sätter igång nu...)

En sådan här vill jag ha framför mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0