Så kan det gå!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Jag hade skrivit värsta långa inlägget men så raderades allt! hUR KUNDE DETTA HÄNDA? Aja, jag är iallafall inte på bra humör. Besviken och arg är ajg, ngn i skolan har snått min mobil och jag har ingen aning vem! JAg blir så jäkla besviken på människor. Hur kan ng ta sig rätten? Även om jag inte hade världens nyaste och dyraste mobil så var den ändå en del av mig och jag tyckte om den. Menmen, jag tycker mest synd om personen som gjorde det! Stackars människa, som får leva med sig själv... Fast jag trodde verkligen inte att ngt sånt här skulle hända, jag kan inte tänka mig ngn på vår skola som skulle göra detta?!?

Aja, nu skall jag käka :) pussar, jag återkommer med dagens outfit!

Kommentarer
Postat av: Madde <3

Hej sötan :) Det spelar ju inte någon roll om mobilen är dyr eller ny, det är ju inte okej att sno den ändå. Ska bli kul på fredag/lördag <3 Älskar dig :*

2009-12-08 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0