Snart är det dags...

Ojojoj, just nu sitter jag med min syster på hennes jobb och är jäkligt trött! Och jag ångrar lite att jag godkände att hänga med Agnes här på hennes jobb för hon ville inte vara ensam dan före julafton.. Men om jag inte hade åkt med skulle jag liga sova gott i min säng just nu! Men nej, vi ska inte hem förräns halv tolv.. Jag tycker iochförsig väldigt synd om henne för att hon måste upp och jobba imorgon, på självaste julafton! :O Menmen...

Det är egentligen sjukt hur fort dessa veckor har gått! Det känns som om det var första december igår..?  Jaja, nu ska jag återgå att försöka få timmarna att gå lite fortare.. Jag vill HEM!

Men jag önskar er alla den bästa julen och en bra början på det nya året! 2010 Here we come! ;)
Puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0