A har work,work!!

Haha, hej på er! Igår åkte jag & Nora in till stan och såg på bio, " Baksmällan". Den var faktiskt väldigt rolig men ibland lite väl grabbig... Aah, svårt och förklara men ni får väl se den då förstår ni nog vad jag menar. ^^
hmm, vad har det hänt för andra skojiga grejor? Inte så många! Jag och Nora har sommarjobbat här hemma, vi har tvättat huset... Bläää, men efteråt känner man sig duktig+ att vi tjänar pengar!

Ajust igår köpte jag lite på rean, en spetströja och en silver ring. Tröjan kostade 99:- och ringen 75:- och det är väldigt billigt för en äkta silver ring! Ska nog läggga upp lite bilder senare ;) Nu ska jag till Nora, för hon är nämligenn ensam hemma så vi ska nog mysa lite!
Vet ni en annan trevlig sak som hänt? Jo, jag skickade min mobil på lagning för andra gången för typ en månad sen... Och nu har den kommit tbx! JIppie.. Det har varit superjobbigt utan mobil. Fast egentligen hade jag velat att dom skulle ge mig en helt ny mobil & säga att den inte gick att laga elr ngt! Men nu är den lagad så vi får hoppas att den håller. :)
Jaja, ses sen. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0